FIND US HERE

Thursday, March 17, 2011

5 CIRI BLOG YG MENGGERUNKAN

mari kita semak sama2 adakah blog kita ni menggerunkan atau tidak.bkn nak ckp blog miss elle bg sgt.tak.bkn mcm tu.hanya maklumat yg ingin d kongsi je :)

1.penggunaan huruf yg tak sekata.

cnth : MaK aKu NaK  bAwAk AkU PeGi PaSaR
jgn la tulis mcm ni.kalau huruf besar, huruf besar semua.kalau huruf kecil, huruf kecil semua.nak baca pun senang kn? :D

2.penggunaan ayat GAI

cnth: kamewk cayunk kitarwk
eeww.geli ny miss elle baca ayat yg mcm ni.tulis lh elok2 kamek sayang kitak. kan senang?

3.music player yg takda PAUSE

cnth :


tengok music player ni.mcm mana nak pause? miss elle sarankan pakai la music player yg senang d pause.mcm music  dumper, mixpod, youtube.


4.menghalau visitors 

cnth : ni page aku.kalau kau tak suka apa aku taip kau blh blah 
jgn la buat ayt mcm ni ye? kita kn rakyat Malaysia.semua org tahu rakyat malaysia berbudi bahasa kn? :) budi bahasa budaya kita

5.terlalu banyak warna dalam post entri

cnth : hari ni aku pegi sekolah. sekolah seronok sangat. aku belajar macam-macam. belajar huruf, nombor, membaca, mengaji


cuba korg tengok.sakit betul mata miss elle menegokk nya.haha

2 comments: